سلام!

بالاخره امروز بعد از مدتها، کتاب بانک تستی از این دو درس جذاب(الکی مثلا من نابغم!!) به بازار! اومد!! از یه مولف با سابقه که مطمئنا خوب بودن کتابو تضمین میکنه!!...

کتاب بانک تست ساختمان داده و طراحی الگوریتم پوران پژوهش(جلد نارنجی) نوشته جناب دکتر یوسفی مولف با سابقه و مدرس کنکور معروف این دو کتاب!

کتابی که از تابستون همه رو منتظر گذاشته بود! امروز وارد چرخه فروش انتشارات پوران پژوهش شد و بلافاصله!! تماس گرفتم و یکیشو سفارش دادم! چه اینکه برای چون منی! که شهرستان هستم معلوم نیس این کتاب کی از تهران را بیفته بیاد اینورا! از طرفی خیلی هم هیجان دارم زودتر بیاد ببینمش که عایا!! همون جواهری هست که گفته میشه؟؟!! کتابی پر از انواع تست خلاقانه از تمرینای clrs و 600 مسئله دکتر قدسی و امتحانات دانشگاه MIT !!! و غیره و ذالک؟؟؟

بانک تست ساختمان داده ها و الگوریتم دکتر یوسفی

(بانک تست ساختمان داده ها و الگوریتم دکتر یوسفی)

اینطور که پیش از این از محتوای این جواهر!! در محافل کنکوری!! گفته شده بود، ظاهرا کتابیه برای شکستن کمر طراحای کنکور ارشد در این دو درس!! اینطور که با داشتنش میشه هفت خوان رستمو بدون حتی یه خراش ازش عبور کرد!!

اگر از ضرب المثل آواز دهل شنیدن از دور خوش است!! بگذریم، باید تا 5 شنبه منتظر بمونم تا از پایتخت برسه روستای ما و ببینم واقعا همون جواهری که میگن هست یا نه!! عمری اگر بود، بعد از بررسی مختصری، کمی اینبار راجع به واقعیاتش! مینویسم...

در هر حال چیزی که به طور قطع میشه گفت اینه که قدم این دومین بانک تست به درد بخور(بعد از 600 مسئله دکتر قدسی) رو باس از همین حالا محترم شمرد!!

به طور کلی کتابای بانک تست واقعا یه سر و گردن کاربردی تر از کتابای درس و تست هستن برای کنکورها... چیزی که برای درسای رشته های آی تی و کامپیوتر واقعا جاشون خالی هست و خوشبختانه پوران پژوهش زودتر از بقیه موسسات فکرشو راجع به این موضوع عملیاتی کرده!!

نا گفته نماند که این کتاب قطعا!! تستای سنگینی داره و برای بعد از تسلط بر کتابهای ساختمان و الگوریتم جلد آبی همین مولف باید در دستور کار قرار بگیره!! ضمنا و قاعدتا و طبق گفته خود مولف! تستای این کتاب نباید با اون کتاب آبیه اشتراک داشته باشه! یعنی کلا جدید باید باشه...

ساختمان داده پوران پژوهش چاپ11  طراحی الگوریتم پوران پژوهش چاپ10

(کتابهای درس و تست آبی ساختمان داده و طراحی الگوریتم از همین مولف)

و اما روش خرید:

1- تماس با پوران پژوهش با این شماره: 02166906711 - دیگه خودشون میگن چیکار کنین... مبلغ کتاب با تخفیف با هزینه پست میشه 14 هزار تومن (هزینه پشت جلد کتاب 12 هزار تومن هست در حال حاضر) که برای منی که استان فارس هستم گفتن پنج شنبه میرسه دستت! امروز یکشنبه خریدم. انصافا می ارزید! میخواستم پاشم برم شیراز بخرم، باید لااقل 20 تومنی کرایه رفت و برگشت میدادم!! تازه معلوم نیس کی برسه شیراز! تازه امروز اولین روزیه که فروشش آغاز شده(شبیه پیش فروش محصولات آیفون شد:)) ).

2- خرید آنلاین از فروشگاه بابان. اینجا یه کم هزینه پستش بالاتره و تخفیف هم نداره، یعنی کلا با هزینه پستش میشه حدود 21 هزار تومن! البته پستش پیشتازه و طبیعتا زودتر میرسه دستتون. این لینک خرید این کتاب از این فروشگاه: خرید کتاب نارنجی ساختمان و الگوریتم از بابان

اینم دو عکس از صفحات کتاب که منتشر کردن:

(مقدمه کتاب)

مقدمه کتاب بانک تست ساختمان داده ها و الگوریتم دکتر یوسفی

(صفحه ای از کتاب)

صفحه ای از کتاب بانک تست ساختمان داده ها و الگوریتم دکتر یوسفی

(صفحه ای از کتاب)

صفحه ای از کتاب بانک تست ساختمان داده ها و الگوریتم دکتر یوسفی